Zoeken Contact Thuis
auctus.nl auctus.nl

Voor kandidaten

- Wat is coaching?
- Tips
- Test jezelf

Voor Coaches & trainers

- Achtergronden & artikelen
- Instrumenten

Over Auctus

- Code
- Gezicht
- Contact

Startpagina

Links
Log in
Voor coaches & trainers
 
Volgende pagina

Coaching & feedback
Zien - Denken - Voelen  
Coachend leiderschap: De gemotiveerde werknemer & de rol van de leidinggevende
Stimulator en Mentor - De behoefteketen  
Coaching: behoeftes in ontwikkeling verkennen (Maslow)
De piramide van Maslow kan helpen  
Coaching: Clean Language
Zuiver taalgebruik, waardevrij vragen stellen tijdens interventies  
Coaching: De cijfers op een rij
Globaal  
Coaching: De Provocatieve stijl van coachen
Wat is provocatief coachen  
Coaching: Door de bomen het bos weer zien
Tips voor wie coaching en/of begeleiding zoekt  
Coaching: Kiest u voor drama of een oplossing? (Dramadriehoek)
Welke rol past u het best?  
Coaching: Progressive Mental Alignment (PMA)
Wat is het?  
Coaching: verbanden tussen het Fysieke, Mentale en Emotionele
Krachtiger coachen: gecombineerder vraag-techniek, Wat is het?  
Coaching: Waarom?
Een stukje begeleiding  
Leren: Action Learning (Revans)
Wat is action learning volgens prof. R. Revans  
Leren: in vier stijlen (Kolb)
Volgens Kolb  
Leren: Niveaus van leren en ontwikkelen (Dilts)
Volgens NLP / G. Bateson / R. Dilts  
Leren: uitgangspunten (Rogers)
Over leren en begeleiden volgens Carl R. Rogers  
Metaprogramma "Bereiken - vermijden"
Ook wel Benaderen versus verwijderen  
Metaprogramma "Bereiken - vermijden" in de praktijk
Woordgebruik, duidelijkheid en de kunst van het motiveren  
Metaprogramma "Interne vs. externe referentie"
Wat vormt je referentiekader  
Metaprogramma "Optie vs. procedure"
Wat volg jij het liefst?  
Metaprogramma "OvertuigingsstrategiŽn"
Zien - Horen - Voelen  
 

Volgende pagina